قوانین و مقررات ویانا مد

ارسال سفارش

شما در هر نقطه‌ای از ایران عزیزمان که باشید، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. ما برای شما محصول مورد نظرتان را ارسال خواهیم کرد.

کفشدوزک این امکان را برای همشهریان عزیز در شهر تبریز فراهم کرده است تا سفارشات خود را کمتر از 24 ساعت بعد از سفارش تحویل بگیرند.

هزینه ارسال محصول بر عهده مشتری عزیز است؛ مگر در صورتی‌که محصول خریداری شده شامل شرایط ارسال رایگان باشد. همچنین در صورت خرید محصول از سایت، هزینه ارسال بر عهده کفشدوزک خواهد بود.

شرایط پرداخت

کاربران عزیز کفشدوزک ‌می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش محصول است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

شرایط عودت کالا

کفشدوزک با هدف خدمت به مشتریان عزیز تلاش می‌کند تا محصول مورد نظر به صورت سالم و بی‌نقص به دست مشتریان برسد. اما با این وجود ممکن است پس از دریافت کالا تصمیم به عودت آن بگیرید. شرایط کفشدوزک برای این موقعیت به شرح زیر است:

کفش‌ها قبل از ارسال از هر لحاظ بررسی می‌شوند تا فاقد هرگونه ایرادی باشند. اما اگر محصول ارسالی ایرادی داشته باشد و مشتری هنگام دریافت متوجه آن شود، کفش از طرف مشتری عودت داده شده و هزینه به حساب مشتری برگردانده می‌شود. در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد همان مدل کفش را دریافت کند، هزینه از طرف مشتری عودت داده نمی‌شود و کفش دلخواهش بدون هیچگونه ایرادی برای وی ارسال می‌شود.

اندازه‌های دقیق هر کفش در سایت کفشدوزک در توضیحات هر محصول نوشته شده است. بنابراین در انتخاب هر کفش دقت کافی به خرج دهید تا کفش دلخواهتان با اندازه مناسب برای شما ارسال شود. چنانچه علاوه بر موارد گفته شده، باز هم در سایز کفش موردی باشد، کفشدوزک در کنار شماست. نگران نباشید. مشکل خود را با مشاوران فروش ما در میان بگذارید تا کفش را برگردانید و همان کفش با سایز دلخواهتان را تحویل بگیرید.